Oslava začíná – Kinder má 50. výročí!

Autor: eva dne: St, 01/31/2018 - 14:40.

Značka Kinder společnosti Ferrero letos slaví své velké jubileum – už 50 let dělá radost malým i velkým milovníkům lahodných čokolád a stala se nedílnou součástí dětství několika generací. Její čokolády jsou symbolem bezstarostných chvil plných smíchu, her a snění. Rok 2018 proto bude ve znamení velké oslavy, na kterou je zván každý. Logo Kinder také dostalo narozeninový charakter a objeví se i na balení výrobků.

Celé to začalo v roce 1968 v italském městečku Alba, kde dnes již legendární, po celém světě oblíbená značka Kinder spatřila světlo světa. A tak vzniklo něco převratného. Značka Kinder stvořila svět nápaditých a všemi vyhledávaných čokoládových výrobků, bez kterých si dětství nedokážou představit malí ani velcí. Neodolatelná chuť lahodného mléka a čokolády zabalená do jednotlivých malých porcí je přesně to, co všichni na Kinder milují – již 50 let!

„Od začátku bylo posláním značky Kinder vnášet do běžného života malé, ale zato výjimečné okamžiky společné pro děti i dospělé. Proto si ani oslavy nenecháme pro sebe a postupně do nich zapojíme i naše zákazníky. Protože Kinder má především přinášet radost,“ říká k jubileu marketingová ředitelka společnosti Ferrero Jana Špačková.

K zásadním výrobkům této značky, která i dospělým navrací dětskou radost z maličkostí, patří například vajíčka s překvapením Kinder Surprise, Kinder Chocolate nebo Kinder Bueno a mnoho dalších pochoutek, které si získaly srdce milovníků této čokolády po celém světě. Přesto Kinder neusnulo na vavřínech a neustále rozšiřuje svou pestrou paletu výrobků novými, originálními produkty.

Příběh značky Kinder
• Příběh značky Kinder začíná v roce 1968 v malém italském městě Alba. Právě zde se zrodila myšlenka, ze které vznikla značka Kinder, jak ji známe dnes. Michele Ferrero chtěl vytvořit čokoládu určenou pro děti, v níž bude více mléka a méně kakaa a kterou by milovaly děti i jejich maminky.
• Od té doby značka Kinder přišla s recepturami oblíbenými u dětí i jejich rodičů, postavenými na všem dobrém, co mléko zabalené do malých porcí může nabídnout.
• Výroba jedinečných výrobků je jen částí našeho příběhu. Od začátku je pro nás nejpodstatnější zaměření na rodinu, kvalitu a inovace.
• V současné době je značka Kinder k dostání ve 125 zemích světa a je známá tím, že vnáší zpět do života veselou a svobodnou dětskou duši a inspiruje ke chvílím sounáležitosti dětí a jejich rodin.
• V roce 2018 značka Kinder slaví 50. výročí s milovníky čokolády po celém světě.

Kampaň k oslavám 50. výročí
• Po celý rok oslav bude probíhat mezinárodní reklamní kampaň.
• 50. výročí značky Kinder bude komunikováno v místě prodeje i skrze tiskové zprávy, televizní reklamy, online formáty i sociální sítě.
• Po dobu kampaně bude k dispozici speciální edice výrobků Kinder.
• Více informací o 50. výročí Kinder naleznete na kinder.cz a na lokálním facebookovém profilu značky.

Inzerce
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Inzerce